Historisk sett har markedet for kosttilskudd vært preget av liten skrift, cowboyer som selv ville vesten ville blitt skremt av, og et hav av misfornøyde kunder. En verden av muligheter åpner seg med naturlige gode produkter!
Nå er det 2020, og vi skal vise alle våre kunder at også helsekostbransjen kan ta nye steg!
Fantastisk kundeservice, gode produkter, innovasjon og valgfrihet er det etterlatte inntrykket vi ønsker at våre kunder skal sitte igjen med. Dette jobber vi hardt for å nå, og gir oss ikke før vi er i mål.
Jarle Nummestad (CEO, Provectus Pharma)
Provectus Pharma er grunnlagt på tre prinsipper. Kvalitet, innovasjon og leveringsevne. Disse tre ordene var i Provectus Pharma sin oppstart veldig viktige og satte retningen for videre gang. Med en organisasjon som er nye i markedet tør de å stille de dumme spørsmålene, og utfordre de tradisjonelle retningslinjene. Med fokus på god logistikk og kvalitet i alle ledd kan Provectus tilby sine kunder topp kvalitetsprodukter til meget gode priser. Prisene er særdeles konkurransedyktige i seg selv, men når du faktisk ser på hva som er inne i produktene åpner det seg en ny verden innen kosttilskudd. Her er det ikke spart på noen ting.
Ønsket om å lage gode produkter trumfer ønsket om å maksimere profitt. Derfor tilbyr Provectus minst like gode priser som resten av bransjen, men kunden vil motta produkter av øverste kvalitet.